Meta heeft zojuist 5 nieuwe updates voor hun beladvertenties aangekondigd. De nieuwe updates zijn bedoeld om bedrijven te helpen betere klantrelaties op te bouwen, meer kwaliteitsleads te vinden en meer potentiële klanten te bereiken om hun bedrijf te laten groeien, zeiden ze in een blogpost.
1. Laat je terugbellen
Deze functie wordt momenteel getest en geeft klanten de mogelijkheid om een terugbelverzoek van een bedrijf aan te vragen.
2. Beladvertenties in verkoopdoelstelling
Bedrijven hebben nu de mogelijkheid om beladvertenties op te nemen als indeling onder de doelstelling Verkoop/conversies in Advertentiebeheer.
3. Jaren 60-oproep in Lead Gen, Traffic en Sales-doelstellingen
Meta heeft een optie voor oproepoptimalisatie van 60 seconden toegevoegd voor het genereren van leads, verkeer en nog te verschijnen verkoopadvertentiedoelstellingen, zodat bedrijven hun advertenties kunnen optimaliseren om mensen te bereiken die het meest waarschijnlijk een langer gesprek zullen voeren.
4. Zakelijke functie voorafgaand aan de oproep in Advertentiebeheer
Bedrijven kunnen extra context in advertenties bieden om potentiële klanten voor te lichten, zodat ze weloverwogen beslissingen kunnen nemen voordat ze bellen.
5. Bellen in de app
Meta test een platformoproepoplossing om bedrijven in staat te stellen contact te maken met klanten waar ze ook browsen en hen in staat te stellen dezelfde ervaring binnen de app voort te zetten nadat het gesprek is voltooid. Meta zegt dat er geen oproepinformatie wordt vastgelegd.
Graaf dieper. Je kunt de blogpost van Meta . lezen hier.
Waarom het ons iets kan schelen. Adverteerders en merken op Meta, zoals winkels, restaurants of servicegerichte bedrijven, moeten ervoor zorgen dat hun telefoonnummers, openingstijden en antwoordberichten up-to-date zijn, zodat ze kunnen worden bereikt door potentiële klanten die deze nieuwe functies gebruiken.
Er zijn geen aanwijzingen dat deze nieuwe functies het aantal leads dat een merk ontvangt zullen vergroten. Zoals bij elke nieuwe functie, moet u de optimalisatie- en rapportageopties testen om ervoor te zorgen dat ze uw doelen en conversiedoelstellingen ondersteunen.
Nieuw op zoekmachineland
Nicole Farley is redacteur voor Search Engine Land en behandelt alles wat met PPC te maken heeft. Ze is niet alleen veteraan bij het Korps Mariniers, maar heeft ook een uitgebreide achtergrond in digitale marketing, een MBA en een voorliefde voor echte misdaad, podcasts, reizen en snacks.